פעילויות לילדים בבית ספר יסודי

הפעלות לילדים בבתי ספר יסודיים

ברוכים הבאים לסינרקידס הפקות אירועים. המומחיות שלנו מזה 21 שנים היא בדיוק זה 🙂 לערוך שפע של פעילויות, הפעלות ומשחקים לילדים בגילאים שבהם פשוט יודעים כיצד ליהנות מהחיים.

מה תפקידנו בכוח? אנחנו מייצרים חוויות, ואנחנו עושים זאת עם שלל רעיונות ויצירות. מעמדות יצירה לילדים, דרך עמדות הפעלה ופעילויות אתגריות ועד לתחרויות מלאות באדרנלין. הילדים מאושרים, והמורים והמורות… ובכן אנחנו לא מתחייבים שלא תיסחפו עם האווירה ותצטרפו אל החגיגה.

בואו לעשות כיף!

אז מה אנחנו מציעים? יש לנו את היכולת לספק מגוון עשיר של פעילויות לבתי ספר, החל מסדנאות, דרך עמדות הפעלה ועד לרעיונות של הפעלות אתגריות ועמוסות באדרנלין.

בסינרקידס אנו מביאים עמנו ניסיון רב הכולל פעילויות לבתי ספר לסוף שנה, דרך הפעלות לבתי ספר בחגים ועד לפעילויות שמותאמות במיוחד לגילאים מסוימים.

בשיחתכם איתנו, לא רק נציע אטרקציות שונות, אלא ממש ניקח את האתגר בשתי ידיים ונחשוב על הרעיונות הכי מקוריים, הכי מהנים והכי סוחפים כדי ליצור אירועים מרגשים של פעם בחיים.

פעילות בית ספרית בהתאמה אישית מלאה; כזו שלצד כל האקשן והכיף, גם כוללת ערכים שאותם אתם כמורים, מורות, מנהלים ומנהלות, מעוניינים להנחיל.

גלריית תמונות

מגוון עשיר של סדנאות ופעילויות לבית ספר יסודי

אנחנו מציעים שפע של הפעלות החל מעמדות הףעלה ועד לסדנאות.

אצלנו תוכלו למצוא סדנאות שוקולד המותאמות לילדים, הצגות ילדים לפי חגים ומועדים ושלל נושאים חינוכיים, עמדות אטרקציה לתחרויות סוחפות, עמדות יצירה שמוציאות את המיטב מן הילדים הכישרוניים, סדנאות מדע מלמדות ומרתקות, הפעלות אתגריות ועד לסדנאות בישול טעימות!

ניתן להזמין כל סדנה וכל הפעלה בנפרד או לייצר יחד איתנו חבילה לצורך אירוע ובו כל פרט ולפרט משלימים זה את זה.

מועבר על-ידי צוות מקצועי ומיומן

בסינרקידס הסוד שלנו להפעלות מנצחות מתחיל קודם כל בצוות מנצח.

בזכות מדריכים ומדריכות מיומנים ומנוסים, ואף אנשי מקצוע שיודעים באופן פרטני את ההפעלות שבסדנה שלהם (כגון הפעלות בישול או הפעלות מדע) – אנו מספקים ילדים הקטנים את החוויה במלוא הדרה ותפארתה.

בחיפושכם אחר פעילויות לילדים בבית ספר יסודי אנו סמוכים ובטוחים שתמצאו אצלנו את המגוון העשיר והרחב של הפעילויות – כל דבר שתרצו קיים ואם לא? אנחנו כבר נדאג לתת פתרון שלם ומקיף.

זכות לתת שירות 🙂

נשמע כמו קלישאה לעוסה אבל אנחנו מתכוונים לכל מילה.

זה כיף גדול לתת שירות בטח לבטח עבור גילאי היסודי שפשוט מפיקים הנאה מלאה מכל הפעלה והפעלה.

בכל שאלה והתייעצות בנושא פעילויות לילדים בבית ספר יסודי, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ואנו נשוב אליכם בהקדם.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם