הפעלות לבתי ספר

סדנאות לבתי ספר – אנחנו נלך איתך בכל דרך שתרצה

כל השנה אנחנו מבלים שעות על גבי שעות בבית הספר – שיעורים, מבחנים, מחברות, ספרים…

מה עם קצת כיף ???

דמיין שאתה נכנס לעולם שבו כל מה שתבקש יקרה, כל מה שתגיד יישמע, כל חלום שתחלום יתגשם- עכשיו דמיין שזאת המציאות, אם עולה לך חצי חיוך תמשיך לקרוא (מיד אחרי גלריית התמונות!) 🙂

גלריית תמונות של אירועים בבתי ספר מאת צוות סינרקיס

מגוון רעיונות לכל אירוע

בסינרקדיס תמצאו מגוון גדול של פעילויות לבתי ספר כמו גם סדנאות לבתי ספר, עם רעיונות תוכן מקוריים, לדוגמה:

  • ארגון אירוע  פורים לבתי ספר.
  • ארגון מסיבת סוף שנה.
  • הפעלות לחג החנוכה.
  • ארגון אירוע לחג השבועות

המומחיות שלנו טמונה ביכולת לערוך שלל פעילויות לבית ספר מקוריות וייחודיות. תגידו לנו מה אתם מדמיינים, ואנחנו כבר נהפוך את זה למציאות 🙂

פעילויות לילדים בבית הספר בהתאמה אישית

אם יש משהו שאנחנו מצטיינים בו זו יצירתיות 🙂

אנו מזמינים אתכם, מנהלים ומנהלות, מורים ומורות – לאתגר אותנו, לקבל השראה יחד איתנו, ליצור ביחד את פעילויות ילדים בית ספריות שהחבר'ה פשוט לא ישכחו!

סדנאות והפעלות לבתי ספר

שעת כיף

לצד ההפסקה משעות ארוכות של ישיבה בשקט בשיעורים, הפעלות לבתי ספר מאפשרות לסייע לתלמידים לפתח עניין בתחומים שונים שאינם חלק משגרת יומם.

השתתפותם של ילדים בהפעלות וסדנאות לבתי ספר מביאה עמה יתרונות רבים, מעשירה את עולמם ומוסיפה לחינוך שלם ומלא יותר.

פעילות לבתי ספר עם הפעלות וסדנאות כאלה כוללות בדרך כלל שלל אפשרויות, אשר בהן עוסקים רוב הילדים, בדרך כלל לאחר שעות הלימודים. מדובר בפעילויות אשר מעוררות בילדים עניין אישי ואף מובילות אותם לרצות לעסוק באותו תחום יותר. מרבית הפעילויות מבוססות על תחומים שונים מאשר אלה בהם עוסקים הילדים בדרך כלל במסגרת חוגים לאחר שעות הלימודים, כגון כדורגל, ריקוד, מחשבים או כלי נגינה.

הפעלות לבתי ספר יכולות להיערך בחסות הנהלת בית הספר או בחסות המחלקה הרלוונטית ברשות המקומית המדוברת. ברוב המקרים הן נערכות על ידי אנשי צוות מקצועיים ומיומנים שמעסיקות חברות פרטיות. בכל בית ספר בו מתקיימות הפעלות וסדנאות לילדים, כלל התלמידים והתלמידות מרוויחים. זאת, משום שבמקרים בהם ילדים אינם משתתפים בפעילויות נוספות, כגון חוגים ושיעורי העשרה לאחר שעות הלימודים, הם עדיין יוכלו להעשיר את עולמם וליהנות מחוויה מעניינת וסוחפת. חוויות כאלה עשויות למשוך את הילדים אל תחומים חדשים, אליהם הם אינם נחשפים במהלך הלימודים.

מעבר להעשרת עולמם של הילדים, סדנאות לבתי ספר מספקות עצירה משגרת הלימודים, מהמסגרת הקפדנית והחובות להם נדרשים התלמידים, כגון הקשבה בשיעורים, מבחנים וכן הלאה. מדובר בהפסקה משעות ארוכות של ישיבה בשקט והקשבה, לשם פיתוח הדמיון והיצירתיות.

דוגמאות למסיבות ופעילויות לבית ספר

  • מסיבת מסביב לעולם
  • מסיבת המערב הפרוע
  • מסיבת שנטיפי
  • ועוד.

דוגמא לארגון אירוע קונספט לחג השבועות

משתתפי האירוע נכנסים אל מתחם מאהל שאנטי עשוי בד לייקרה לבן, מרוצף במחצלות ותפזורת כריות פוטונים רכות, סביבם אסופות חציר וסלסלות טנא.

מתחם יצירה באווירת החג מקיפות את הרחבה:

עמדת חביצת חמאה

עמדת הכנת זרי פרחים לראש

עמדת יצירה ראש דשא

בהמשך האירוע יפתחו מבחר סדנאות לילדים ונוער:

סדנת שייקים, סדנת שוקולד, סדנת קאפקייס.

דוכני מזון הכוללים: פנקייק, פופקורן, צמר גפן מתוק ושתייה

ונקנח במופע מרהיב של אש ולהטוטים לצלילי שירי החג לכל המשפחה.

ותמיד אפשר להתייעץ איתנו

בכל שאלה והתייעצות, אנו בסינרגיה הפקות אירועים לילדים נשמח לעמוד לשירותכם. ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם