הפעלה לל"ג בעומר לילדים

הפעלות לילדים לל"ג בעומר עם סינרקידס

ל"ג בעומר ככל הנראה אחד מן החגים היותר אהובים על ילדים. החג שמתחיל ב'גיבוש' פיזי עם איסוף קרשים והחבאתם במקום המתאים, ועד לערב עצמו שנחשב עובר רבים מן הצעירים והצעירות לרגעים קסומים בהם כל החברים והחברות יושבים יחדיו, משחקים, אוכלים ונהנים.

בסינרקידס הפקות אירועים אנו יותר מתארים את השירות שלנו כהגשמת חלום מאשר הפקה.

אנו מציעים שפע של אפשרויות לפעילויות לחגים לילדים, כאשר בנושא ל"ג בעומר אנו מתאימים את התכנים עם סמלי החג, הסבר על שורשיו ומהותו מתוך המסורת היהודית.

זה הזמן לחגוג את החג עם שפע של פעילויות ומשחקים מיוחדים.

השירות כולל: עמדות אטרקציה, מופעים והצגות לילדים בנושא ל"ג בעומר, משחקים ותחרויות נושאות פרסים ועד להפנינג המיועד לכל המשפחה.

מגוון ענק של פעילויות לל"ג בעומר לילדים בסינרקידס

הפעלות לל"ג בעומר לילדים: מגוון פעילויות מהנות

הפעלות ללג בעומר לילדים יכולות לכלול מגוון של פעילויות ומשחקים שונים.

אנו מציעים סדנאות ועד להפעלות המלוות על-ידי מדריכים ושבהן ההורים או צוותי החינוך יכולים להשתתף.

כאן גם המקום לומר כי את האירועים אנו מפיקים עבור מגוון רחב של היקפים שונים: לאירועים קטנים פרטיים עם משפחה וחברים, דרך בתי ספר וגנים ועד לאירועים רחבי ידיים כגון פסטיבלים ואירועים הנערכים בהפקתה של העירייה.

מה כוללות עמדות ההפעלה לילדים ללג בעומר?

לצד העובדה שאתם מקבלים את הצוות הכי מרים שיש 🙂 אנו בסינרקידס מביאים איתנו אפשרויות להפעלות שונות, מתקנים ועד לקונספטים שבונים את אווירת החג בצורה מוקפדת, שמחה וקלילה.

עמדות אטרקציה ומשחק, עמדות תחרות ומשחקי אתגר לילדים המלווים על-ידי מדריכים, עמדות להצגות ומופעים לילדים ללג בעומר, דרך ירידים, הפנינג לאירועים ומתקני מתנפחים שונים.

אנשי הצוות שלנו יודעים כיצד לשלהב את הילדים, להכניס אותם לרוח החג, וכן תוך שהם שומרים על כללי הבטיחות הנוקשים ביותר – הכל למען סביבת משחק בטוחה ונעימה.

ילדים חוגגים
סדנת יצירה לילדים

פעילויות לילדים ללג בעומר שחושבות מחוץ לקופסה

למרות שדי חשוב שננוח בין פעילות לפעילות, אנחנו פשוט לא מצליחים! כמעט שבכל רגע נתון אנו כבר 'שוברים את הראש' על הקונספט שייחגג באירוע הבא.

כאן גם נדגיש ונאמר כי באפשרותכם לדבר איתנו ולערוך התאמות אישיות לפעילויות לילדים ללג בעומר כך שיתאימו במיוחד עבורכם וינחילו את הערכים שאתם רוצים להדגיש.

שירות בכל רחבי הארץ

יש לנו קוצים… אנחנו מודים בזה, ממש מרקדים כל הזמן כאילו ודרכנו על גחלים 😉

סינרקידס אמנם יושבת במרכז, אך את השירות שלנו אנו עורכים בכל רחבי הארץ. כיף גדול לתור את ארצנו הקטנה, ותוך כדי תנועה לשמח ולהשרות אווירה נעימה ומזמינה לכל הילדים והילדות.

מתאים לכל אירוע

אירועים פרטיים עם הילדים של בני המשפחה הנוספים והחברים הקרובים, אירועי הפעלות לבתי ספר וגני ילדים, אירועים המיועדים להפעלת ילדי העובדים ועד לפסטיבלים ואירועים המופקים על-ידי העירייה למען התושבים – בסינרקידס תמצאו את כל אלו תחת קורת גג אחת.

אנו שמחים לתת שירות מקצועי ואדיב באירועים בכל היקף.

בכל שאלה והתייעצות בנושא הפעלה ללג בעומר לילדים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם