פעילויות לסוף שנה בבית ספר

הפעלות סוף שנה לבתי ספר

כך מבלי שאנו שמים לב בכלל מסתיימת לה השנה! וזה הזמן להרים לכל המורים והמורות, והתלמידים והתלמידות על הדרך שעשו לאורך החודשים שחלפו במהרה.

בסינרקידס הפקות אירועים אנו שמחים להציע מגוון ע-נ-ק של אפשרויות להפעלות שיוצאות מחוץ לקופסה, והופכות כל אירוע קטנטן לחוויה אחת גדולה.

שנעשה קצת כיף 🙂 ?

אז מה אנחנו מציעים? יש לנו את היכולת לספק מגוון עשיר של פעילויות לבתי ספר, החל מסדנאות, דרך עמדות הפעלה ועד לרעיונות של הפעלות אתגריות ועמוסות באדרנלין.

אם תשאלו אותנו, כל אירוע אליו אנו נקראים הוא אתגר שאנו לוקחים בשתי ידיים. המטרה שלנו היא לא רק להציע מה שקיים, אלא גם לחשוב על רעיונות מקוריים וחדשניים.

בשיחה איתנו, נבין בדיוק את הכיוון אליו אתם רוצים לקחת את הפעילות הבית-ספרית, ונכניס אל תוך הפעילויות לא רק אקשן, כי אם תוכן וערכים אותם אתם מעוניינים להנחיל.

גלריית תמונות

סדנאות והפעלות לסוף שנה בבית ספר

הכיף הגדול ביותר שטמון במסיבת סוף שנה בבית ספר, היא האפשרות 'לשבור את הדיסטנס'. להיכנס עם התלמידים והתלמידות לקצב אחר, ל'מוד' שונה.

ההשתתפות של הילדים, וכן אם תרצו אז גם ההשתתפות של המורים, מעניקה להם פרספקטיבה חדשה על האנשים שליוו אותם לכל אורך השנה.

זוהי גם עת נהדרת להשתטות מעט, להתחבר, ולייצר ביחד חוויות חדשות ובלתי נשכחות.

אנו שמחים לייצר בפעילויות שלנו רגעים מלכדים, רגעים מגבשים וחדשים. פעילויות המבוססות על כדורגל או ריקוד, פעילויות המבוססות על השתתפות בכלי נגינה ביחד. חוויות אתגריות ורוויות באקשן, תחרויות שונות ומיוחדות ואם תשאלו אותנו אז השמיים הם הגבול.

צוות מקצועי ומיומן

פעילויות לסוף שנה בבית ספר הנערכות על-ידי סינרקידס, מועברות עם אנשי צוות מקצועיים, מדריכים מנוסים ומפעילים שיודעים כיצד לשלהב את הילדים ולהכניס אותם הישר אל תוך האווירה השמחה והפעילה.

אנו מבטיחים לא רק הפעלות איכותיות, כי אם חוויה סוחפת ומעניינת לכל המשתתפים והמשתתפות.

את הפעילויות אפשר לשלב יחד עם קייטרינג ושלל מטעמים המספקים אנרגיה מחודשת כדי לשוב אל ההפעלות, המשימות והמתקנים.

נשמח לתת לכם שירות

בחיפושכם אחר פעילויות לילדים בבית ספר, אנו בסינרקידס נשמח לעמוד לרשותכם ולערוך עבורכם חוויה של פעם בחיים.

מעמדות יצירה מרתקות, דרך הפעלות אתגריות ועד לרעיונות מקוריים שאתם רק מחפשים לתת להם את הבמה. אנחנו כאן כדי להגשים חלומות 🙂

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם