סדנת עפיפונים לילדים

אנו בסינרקידס מזמינים אתכם ליהנות מסדנה להכנת עפיפונים לילדים ובה ילדיכם יכינו במו-ידיהם עפיפונים מרהיבים וצבעוניים, וגם יטיסו אותם מעלה בשמיים.

הסדנה כוללת את כל הערכות הנדרשות להכנת והרכבת העפיפונים, תוך הדרכה והנחייה מסודרת של מדריכים מטעם צוות סינרקידס.

הווי נפלא, אווירה נהדרת וחגיגה שלמה של יצירה.

הכנת עפיפונים עם ילדים עם סינרקידס

אופי הפעילות

במסגרת סדנת הכנת העפיפונים הילדים והוריהם (או ללא ההורים, תלוי בגיל הילד/ה) יכינו בעצמם דגמים קלאסיים של עפיפונים, תוך שהם חווים את כל שלבי ייצור העפיפון מן המבנה הנדרש כך שהוא ירחב באוויר, דרך צביעתו והדבקת רכיביו ועד להפרחתו באוויר.

את הסדנה ניתן לערוך בכל מקום בו נחפוץ וכל עוד ישנו אוויר פתוח ומרחב לרוץ ולהעיף את העפיפון באוויר; חוף הים, אזורי טבע, רחבת בית הספר, פארקים ציבוריים רחבי ידיים ועוד.

אנו מביאים עמנו את כל הציוד, חומרי המלאכה והכלים הנדרשים, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להגיע עם המון מצב רוח טוב ורוח יצירה 🙂

עמדות יצירה לילדים
עמדות פוך לילדים

מתאים לכל אירוע!

סדנת הכנת והפרחת עפיפונים לילדים יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים: החל מאירועים בית ספריים ובהם אתם מחפשים אחר הפעלה מרשימה לילדי הכיתות היסודיות, דרך ימי הולדת פרטיים ועד להפעלות לילדי עובדים וכן כדוכן אטרקציה באירועים ציבוריים ועירוניים.

לצד הפעילות היצירתית,ונכל לאחר מכן גם לערוך תחרויות וטורנירים מותחים עם הפרחת העפיפונים מעלה ומי טס לגובה המרשים ביותר, לערוך פעלולים או לשהות באוויר משך זמן רב.

מוסיף פלפל לכל אירוע, יוצק בקרב הילדים חוויה נפלאה, ובקרב ההורים רק נותר להתמוגג ולראות את הילדים בהתלהבות שאין שנייה לה.

וזה מה שאנחנו עושים יום יום, 20 שנים, ובאהבה גדולה

בסינרקידס נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם חוויה שתישאר כזיכרון מתוק ונפלא.

הניסיון שלנו מאפשר לנו לבנות יחד עם כל חוגג וחוגגת את סל האטרקציות המושלם בדיוק לפי קהל היעד וגילאי החוגגים והחוגגות הצעירים.

החל מהפעלות לילדים, ועד להפעלות לנוער הנסמכות יותר על הפעלות אתגר ותחרויות.

בכל שאלה והתייעצו פנו אלינו, ונשמח לתת שירות.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם