עמדות משחקי מולטימדיה לילדים לאירועים

בסינרקידס אנו שמחים להציע מגוון עמדות מולטימדיה לאירועים לילדים עם שלל משחקים, אפשרויות לגיימינג מרובה משותתפים ושלל תחרויות טורנירים שמשתלבים נפלא באירועים חגיגיים.

את עמדות המולטימדיה אנו מתקינים לכם במקום האירוע, והן מלוות ומתופעלות על-ידי מדריכים ומדריכות מטעם סינרקידס שדואגים לסדר מופתי ולהתנהלות תקינה בכל אורך שלבי האירוע.

עם עמדות חדשות ומדליקות, שולחנות משחק חדישים, צוות מקצועי ותפאורה שמכניסה את כולם וכולן הישר אל תוך האווירה, אי אפשר להתבלבל, האירוע הבא ישאיר אצל כל החבר'ה הקטנים (ובואו נודה על האמת גם המבוגרים) עם טעם של עוד.

מגוון של עמדות מולטימדיה לילדים

עמדות מולטימדיה הלהיט האהוב על הילדים

אנחנו בהחלט לא צריכים להיות ילדים כדי לאהוב את עולמות הגיימינג, קל מאד להיסחף אל תוך מגוון המשחקים, האקשן המותח והתחרויות הגדושות באדרנלין.

זה גם מה שהופך את העמדות הללו לכל כך פופולריות, וניתן לשלב אותן בכל אירוע החל מימי הולדת פרטיים, דרך בר ובת מצווה ועד לאירועים מיוחדים דוגמת מסיבה לעובדים ולילדיהם ופסטיבלים מרובי משתתפים.

זהו בידור במיטבו, ולא פעם אנחנו גם רואים כיצד ההורים המשגיחים על ילדיהם נשאבים אל תוך אווירת המשחק ומתנסים גם בעצמם במשחקי המולטימדיה השונים.

בסינרקידס דאגנו לכם למיטב משחקי המולטימדיה עם עמדות משופרות ומתקדמות, לחוויית משחק שאין שנייה לה.

עמדות מולטימדיה לאירועים לילדים
עמדת הפעלה לילדים ונוער

אפשרויות לתחרויות מרובות משתתפים

אחד מן הדברים האהובים עלינו ביותר, הוא להפוך את עמדות המשחק שלנו למשהו שמשלב בתוכו עבודת צוות, תחרות, אווירה ספורטיבית ומהנה.

במשחקי המולטימדיה לילדים לאירועים, ילדיכם יוכלו לשחק לבדם וליהנות מזמן איכות אל מול המסך, אך גם דאגנו לייצר עמדות שמבטיחות משחקי תחרות בין שני שחקנים ויותר, ובכך הן מאפשרות גם לרוח הספורט להשתלב בתוך המתחם.

המתחמים כולם ככולם מנוהלים ומפוקחים על-ידי מדריכים מטעם סינרקידס ומבטיחים אווירה נעימה ומכילה, שכולם וכולן ישחקו ויהנו, או בקיצור – באנו לעשות שמייח 🙂

מגוון של עמדות מגוונות ויצירתיות

רק לשבת מול המסך ולירות לכל עבר זה נחמד, זה מגניב, וגם אנחנו לפעמים מוצאים את עצמנו מתמכרים למשחקים שכאלו, אבל אנחנו אוהבים תמיד לקחת את האטרקציות שלנו צעד אחד קדימה.

לצד עמדות מולטימדיה לילדים קלאסיות שכאלו, בתמונה מעלה תוכלו גם לראות עמדות מולטימדיה שבהן הילדים דורכים על מקשים ומבצעים קצב מסוים תוך שהם מתחרים אלו באלו.

לדעתנו זה מדגים הכי טוב את רוח הדברים שלנו, את האופן שבו אנו אוהבים לקחת את השירות; למקומות יצירתיים, ייחודיים והכי חשוב – מהנים.

נשמח לקחת גם את האירוע שלכם לשלב הבא, ולבנות עבורכם חבלת אטרקציות לאירועים לילדים אטרקטיבית במיוחד.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם