עמדת מתנפחים לילדים לאירועים

אנחנו מפעילים לא מעט אטרקציות לאירועים לילדים, והאמת? גם אם תעירו אותנו באמצע שנת הלילה מיד נקפוץ ונגיד שאין פשוט אין על עמדות מתנפחים!

זאת ה-דרך לפרוק אנרגיות, לקפוץ, לעשות כל מה שבא ולנחות על מזרן רך ומלא אוויר. הילדים נהנים ומוציאים אנרגיות, המבוגרים מסתכלים ונהנים לראות את הקטנטנים עושים חיים, ובקיצור – כל הצדדים מאושרים.

בסינרקידס אנחנו שמחים להציע לכם מגוון ענק של עמדות מתנפחים ע-נ-ק-י-ו-ת, ותכלס יש לנו גם בשלל דגמים ומידות שיכולים להתאים לכל אירוע. יום הולדת פרטי ועד לפסטיבל גדוש באנשים ומשפחות.

עם המתנפחים של סינרקידס, קל להגשים חלומות 🙂

מתנפחים לאירועים לילדים

כיף ענק ובטוח לכולם

עמדות המתנפחים לילדים של סינרקידס הינן על-פי התקן, מעניקות סביבת משחק בטוחה לילדים, וכן מלווה על-ידי מפעילים ומפעילות מטעם סינרקידס הבודקים בכל עת שההפעלה נעשית בהתאם להוראות הבטיחות.

המדריכים שלנו מביאים עמם ניסיון עשיר בהפעלות לילדים, ולעתים קרובות לוקחים חלק ביצירת האווירה המשלהבת שמכניסה את כולם אל תוך רוח השטות הנפלאה.

במידה ואינכם בטוחים באיזה מתקן לבחור עבור האירוע הקרב ובא, אנו נשמח לאפיין זאת יחד אתכם ולעזור לכם לבחור עמדת מתנפחים שתשלים במדויק את הפאזל.

מתנפחים לילדים
הפעלות אתגר וספורט לילדים

וניתן גם לערוך תחרויות מדליקות

היופי שטמון בעמדות מתנפחים לילדים הוא בכך שניתן לשאוב מהן השראה ולייצר באמצעותן עוד מגוון רחב נוסף של הפעלות.

אחת מן ההפעלות האהובות עלינו בעמדות מתנפחים לילדים היא תחרות טורניר לילדים, כשאפשר לערוך עמדת תחרות עם מסלול מכשולים רכים ונעימים. הילדים מתחרים, נכנסים לרוח ספורטיבית נהדרת ואפשר גם לערוך תחרויות נושאות פרסים.

בנוסף לחבר'ה הבוגרים, אפשר לערוך תחרויות היאבקות שכמובן שומרות היטב על כולם ומאפשרות ליהנות מבידור טוב, בטוח וכשהכל מפוקח על-ידי מדריכים שמנחים את האירועים הספורטיביים ומתפקדים כשופטים.

מאירועים פרטיים, דרך מוסדיים ועד לפסטיבלים

בסינרקידס אנו פועלים במגוון רחב של מסגרות ובהיקפי פעילות שונים.

את המתנפחים לאירועים תוכלו לקבל כשירות מטעם סינרקידס הן עבור מסיבות יום הולדת פרטיות, הן עבור פעילות בית-ספריות והן עבור פסטיבלים ואירועים רחבי ידיים מרובי משתתפים.

בהתאם לסוג האירוע, נוכל לבנות עבורכם חבילה מנצחת של אטרקציות שיותאמו במדויק לתנאי השטח, למספר המשתתפים ולקונספט בו אתם מעוניינים.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם