עמדות שולחנות משחק לילדים לאירועים

בשונה ממשחקי ארקייד שבהם זה רק הילד/ה מול מסך ענק, משחקי שולחן לילדים בהכרח מבוססים על משחק ספורטיבי בין שני צדדים. 

הם יוצרים אינטראקציה נפלאה, וזוהי הסיבה המרכזית שהניעה אותנו בסינרקידס להציע גם את עמדת האטרקציה הזאת ולשלב אותה בתוך האירועים שלנו.

דרך נפלאה לגרום לכל הילדים והילדות להיכנס לאווירת משחק וכיף, והאמת? לא אחת אנחנו גם רואים את החבר'ה המבוגרים שמשגיחים בצד, נסחפים אל תוך האווירה (לא מאשימים אתכם).

מגוון ענק של עמדות אטרקציה ומשחקי שולחן

בעמדות משחק לילדים, פשוט אין סוף ליצירתיות

שולחנות משחק לילדים יכולים לבוא במגוון רחב של קונספטים שונים, ובתמונות שלנו כפי שוודאי שמתם לב, גם שילבנו עמדות משחק לילדים שאינן מבוססות על שולחן, אך יכולות אולי להשתלב נהדר באירוע שלכם.

עמדת כדורגל לילדים שבהן יכולים השחקנים להתחרות אלו באלו, עמדות חץ וקשת כאשר הקשת והחץ מונחים על השולחן והמטרה המרוחקת מן הילדים ממתינה לבחון את מידת הדיוק שלהם, עמדות רובי מים עם מטרות, ושלל תחרויות נושאות פרסים.

ניתן גם לערוך עמדות עם משחקים הכרוכים בעבודת רגליים וקצב, דרך בימת גיטר הירו, עמדת מתנפחים ועמדות דו-קרב היאבקות ועד לשלל מתחמי שאנטי לילדים.

מתנפחים לילדים
הפעלת חרוזים ויצירה לילדים

עמדות שולחנות משחק לילדים יכולות גם לספק שפע של יצירה

אם תשאלו אותנו, אנחנו חסידים גדולים של יצירה. זה גם נותן לילדים רגע של מנוחה וריכוז, וגם בהחלט נותן להורים רגעים של מנוחה בהם הם יכולים להשגיח, להתרפק על היצירה, וגם לשבת מבלי לזוז ולזגזג ממקום למקום.

באירוע הקרב ובא, תוכלו לשלב עמדת שולחן שבה תשבו עם ילדיכם בנעימים, ותכינו שפע של יצירות שונות החל מפיסול בחימר, דרך עמדת ציור וצביעה ועד לעמדות סדנאות אוכל לילדים שבהן תכינו שפע של אפשרויות ומטעמים.

מגוון של עמדות משחק לכל אירוע

שולחנות הוקי אוויר, שולחנות סנוקר, עמדות כדורגל, שולחנות בהם צריך להזיז כדור דרך מבוך, שולחנות פינג פונג ועד למתקני כדורסל; מגוון של אטרקציות ועמדות שולחנות משחק לילדים ממתינות לכם כאן אצלנו בסינרקידס, והן יכולות להתאים לכל אירוע.

אנו פועלים באירועים בכל ההיקפים, החל מימי הולדת פרטיים בהיקפים מצומצמים, דרך אירועים מוסדיים ובית-ספריים ועד לאירועים רחבי היקף מרובי משתתפים לרבות פסטיבלים.

נשמח לעמוד גם לשירותכם, ולהבטיח לכם אירוע בלתי נשכח.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם