עמדת הוקי אוויר לילדים לאירועים

בסינרקידס נשמח להזמין אתכם ליהנות ממגוון עמדות הפעלה לילדים (שגם מבוגרים יכולים להיסחף אליהן בקלות רבה)

הוקי אוויר עם דיסקית ובה שני השחקנים מכל צד מנסים להבקיע גול, יכולים לשמש כאטרקציה מרכזית לילדים, ולספק דרך כיפית ליהנות מאווירה ספורטיבית ומבלי להתחייב יותר מדי. אנו בסינרקידס נשמח להזמינכם ליהנות מעמדות המופעלות ומנוהלות על-ידי מדריכים מיומנים, עמדות שיכניסו את הילדים אל האווירה, ויהפכו את האירוע לשמח יותר, רעשני יותר (זאת המומחיות שלנו!) ומלא בשמחת חיים.

דברו איתנו בכל שאלה 🙂

מגוון של עמדות משחק לילדים

עמדה המתאימה לכל אירוע

עמדות הוקי אוויר לילדים הן רק חלק מתוך מגוון עמדות ודוכנים שאנו בסינרקידס מציעים לאירועים.

אבל אם תשאלו אותנו, יש משהו כל כך פשוט וכל כך סוחף בשולחן, בדיסקית וברוח התחרותית. הרעש של הדיסקית כשהגול מובקע, והרוח הספורטיבית שנוצרת ולו בזכות משחק שולחן כל כך קל ופשוט.

עם הזמן צברנו מומחיות בתחום, ויודעים מה? אפילו בשולחנות ההוקי יש פרטים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל בענק. מהו גילאי המשתתפים? שכן ישנם שולחנות הוקי אוויר המותאמים בגודל שלהם לשחקנים צעירים יותר. ומה באשר לליבוי האווירה הספורטיבית? תופתעו לגלות אבל עם שלל עזרים שונים ואפילו קריינות לתחרות, אפשר להגביר את עוצמת המשחק ואת הרוח הספורטיבית של כלל התחרות.

הוקי אוויר לילדים
עמדת הפעלה לילדים ונוער

דואגים להבטיחות של הקטנטנים שלכם

אמנם שולחן הוקי אוויר לא מהווה כל מפגע ואיננו עלול לפגוע, אך אם מכים חזק, אך חשוב להיות עם האצבע על הדופק וכל שכן שלא להכניס את הידיים אל תוך השולחן עצמו וחלילה לקבל מכה מן הדיסקית עצמה.

בדיוק מן הסיבה הזאת, כאשר אנחנו מביאים עמנו ציוד דוגמת שולחנות הוקי אוויר לאירועים לילדים, הרי שאנו מתפעלים את העמדה יחד עם מדריך או מדריכה שמפקחים על הנעשה, ומעירים ומתריעים בכל דבר מה שמצריך תשומת לב וחידוד נהלים.

נהלי הבטיחות של הילדים שלכם, הם הרוגע והשלווה שלכם ושלנו 🙂 לכולנו מטרה משותפת ליהנות ולצאת מן האירוע מחויכים ומאושרים.

עמדה שתמיד משאירה טעם של עוד

מעת לעת אנו מקפידים על קבלת משוב מן ההורים או מארגני האירוע, ושולחנות הוקי אוויר מביאים עמם תמיד רוח חיובית ופידבקים נפלאים.

 כמעט שבא לנו לקחת קרדיט על השולחנות, אך כאן באמת ובתמים, שלצד המדריכים שמלווים את העמדה, השולחנות כבר יודעים לעשות את הקסם מעצמם.

בסינרקידס אירועים לילדים, נוכל לעזור לכם לגבש חבילה מותאמת אישית שתענה במדויק על האירוע, ותבטיח לכם חגיגה אחת גדולה.

בכל שאלה והתייעצות, אנו נשמח לעמוד לשירותכם וניתן להשאיר לנו פניה, ליצור עמנו קשר טלפוני או לכתוב לנו בוואטסאפ.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם