הפעלה לשבועות לילדים

הפעלה לשבועות לילדים עושים עם סינרקידס

ברוכים הבאים לסינרקידס המקום שבו חלומות מתגשמים.

חג השבועות מביא עמו קלילות מסוימת, הוא חג שנחגג בכיף גדול, מסמל את תקופת האביב ואת סיומה, ויותר מכול מסמל אוכל טוב, גבינות והרבה מצב רוח טוב.

בסינרקידס אנחנו שמחים להציע מגוון עשיר ורחב של פעילויות לילדים לשבועות שיכולות לעזור למשתתפים והמשתתפות להבין ולחגוג את החג בצורה הרבה יותר מעניינת ומעוררת השראה.

עם הפעלות קונספט לילדים לשבועות, הילדים יכולים ללמוד על ההיסטוריה של החג, להתחבר אל המסורת היהודית, ולצד זאת להשתתף בשפע של פעילויות, תחרויות ועמדות אטרקציה נפלאות.

לצד כל אלו, אנו בסינרקידס מפיקים מופעים לשבועות ברוח החג, אותם ניתן להתאים במדויק לצורכיכם.

ובכל צורך וכל רצון שעולה – אנחנו עורכים את ההפעלות שלנו לחגים בהתאמה אישית מלאה. כך שאם יש לכם רעיון או שאתם מחפשים הכוונה ומוזה, דברו איתנו, ונפיק לכם אירוע שבועות לילדים מותאם אישית 🙂

הפקת פעילות לשבועות לילדים עם סינרקידס

בסינרקידס תמצאו מגוון עשיר וענק של הפעלות לשבועות לילדים

עורכים אירוע פרטי עם הילדים של החברים ושל בני המשפחה ומחפשים אחר מפעילים מקצועיים ברוח החג? או שאולי אתם מחפשים לערוך יום כיף עבור ילדי העובדים שבחברה? וייתכן שאתם בכלל עירייה או בית ספר המחפשים אחר מפעילים מקצועיים עבור אירוע רחב בהיקף המשתתפים.

אנו בסינרקידס שמחים ונרגשים לתת שירות הפעלות לילדים שמתאים לכל גיל ולכל היקף. את עמדות האטרקציה, הירידים וההפנינג, את המשחקים והתחרויות, המתנפחים ובימות המופעים שאנו מרימים ומציגים אל מול המשתתפים – אנו עושים בכל אירוע ובמגוון רחב של היקפים שונים.

זהו כיף גדול, וזוהי הסיבה שאנו עושים זאת כבר למעלה מ-20 שנים. אנחנו מציעים שפע של אפשרויות, וכאן תוכלו לפגוש בחלק מן האטרקציות בהן תוכלו לבחור להפקת אירוע שבועות יוצא מגדר הרגיל.

סדנאות יצירה לשבועות

כי אם כבר הפעלה לשבועות לילדים אז הרי שאי אפשר להוציא את סדנאות היצירה מתוך המשוואה.

סנדאות המלוות על-ידי מדריכים ומדריכות מקצועיים, ועם יצירות בשלל צבעים וצורות ברוח החג. היצירות עטופות ברוח חג השבועות ומסבירות את סמליו ואת שורשיו.

הצגות לילדים בנושא שבועות

יש לנו מפעילים ומפעילות למופעי חג לילדים שפשוט אי אפשר לשכוח. סוחפים אחריהם את הקהל הצעיר, ובואו נודה על האמת, גם חלק מן ההורים המבוגרים נסחפים אחרינו :).

הכי חשוב, ההצגות הללו משרות על הילדים אווירה נעימה, מסקרנות אותם, ומעבירות את זמנם בנעימים.

אם יש לכם מסרים מסוימים או ערכים אותם תרצו להנחיל במסגרת ההצגה, הרי שבהחלט ניתן לשוחח איתנו לקבל הצגה בהתאמה אישית מלאה.

הפעלות אתגריות לשבועות

מי אמר שאי אפשר לשלב אקשן עם רוח חג נהדרת?

תחרויות, משחקים נושאי פרסים ועד לעמדות אטרקציה והפעלות המלוות על-ידי מדריכים מקצועיים.

מתחמי הפנינג ועמדות אטרקציה

מעוניינים להפיק יריד רחב ידיים שיאפשר כיף והנאה הן לילדים והן להורים?

בסינרקידס אנו שמחים להציע שירות של הקמת הפנינג למשפחות ותמיד ניתן לרתום את ההפנינג בתור הפעלה לילדים לרגל בואו של חג השבועות.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם