הפעלת פארק חבלים לילדים

אטרקציה מהממת לילדים ונוער שמשלבת בתוכה גם אקסטרים, גם רוח ספורטיבית וגם חוויה מגבשת בין כולם וכולן. פארק חבלים המופעל על-ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים.

הזדמנות מעולה לגבש את הילדים והילדות, הנערים והנערות עם פארק חבלים המביא עמו פעילות פיזית מתונה אך מהנה, חוויה שמייצרת זיכרונות נפלאים ומאפשרת להעביר את היום בנעימים.

אנו בסינרקידס מתמחים ביצירת פעילויות אתגריות אשר יכולות להתאים למגוון רחב של אירועים: הפעלות לבתי ספר, הפעלות לימי הולדת למגוון של גילאים, הפעלה לילדי חברה ועד לפעילויות גיבוש עבור שפע של מסגרות חיצוניות.

סינרקידס - כיף להגשים חלומות

מה צפוי לנו במהלך ההפעלה?

חשוב לציין שהמומחיות שלנו טמונה בכך שאנו מתאימים ובונים את החוויה בהתאם לבקשתכם וכן בהתאם לגילאי הילדים.

ההפעלה יכולה לכלול בין היתר:

  • הליכה על חבלים לצורך מעבר מסלולים מאגרים
  • משימות אתגר הכוללות גם אלמנטים נוספים דוגמת ירי בחץ וקשת
  • קיר טיפוס עם חבלים
  • פעילויות ספורט נוספות דוגמת קפיצה בתוך שקים
  • הפעלות הישרדות שטח
  • ועוד מגוון רחב של אפשרויות ODT מהנות

לאור הצורך ביכולות פיזיות מסוימות וכן תנאי השטח, הפעילות מתאימה החל מגילאי היסודי ומעלה. במידה וחיפשתם אחר פעילויות המתאימות לגילאי הגן, פנו אלינו ונבחן כיצד נוכל לייצר עבורכם הפעלה ברוח הדברים, אך שמתאימה לחבר'ה הקטנטנים 🙂

תחרות משיכה בחבל לילדים ונוער
פעילות חץ וקשת לילדים ונוער

הרבה מעבר לאתגר

המשמעות העצומה שטמונה בהפעלה בפארק חבלים לילדים היא בכך שמדובר בפעילות הטומנת בתוכה משמעויות נוספות. היא מנחילה ערכים, היא מלמדת על החשיבות בעבודת הצוות, והיא מאפשרת לייצר זיכרונות מלכדים ומשותפים בין הילדות והילדים.

הפעלת הישרדות בפארק חבלים שמה דגש על עבודת צוות, על מנהיגות, על היכולת לסמוך על האחר ולהסתמך אלו על אלו, היא מצריכה חשיבה משותפת ונוסכת בילדים והילדות ביטחון רב.

יתרה מכך, במידה ויש לכם ערכים או מסרים מסוימים שאתם מעוניינים לשלב בפעילות, נשמח לשוחח עמכם ולערוך את כל ההתאמות הנדרשות.

מעל 20 שנות ניסיון

בסינרקידס אנו שמחים לחלוק עם לקוחותינו את הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים.

אנו פעילים למעלה מ-20 שנים, ומספקים שפע של הפעלות אתגר לילדים תוך התאמה מלאה למסגרות לרבות בתי ספר וגני ילדים, קייטנות, חברות המבקשות לערוך הפעלות לילדי העובדים, בר ובת מצווה, הפעלות לימי הולדת ועוד.

במסגרת השירות תיהנו מצוות מסור ומקצועי, מדריכים ומדריכות בעלי מיומנות וידע בהנחיית הילדים ובשמירה על כל הכללים, מן היכולת לערוך עבורכם חבילה של הפעלות שיחד ייצרו יום שלם ומלא באנרגיות חיוביות.

נשמח לעמוד גם לשירותכם!

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם