סדנת יצירה בחימר לילדים

בסינרקידס אנו מזמינים את ילדיכם להתנסות ביצירה המהנה והמעשירה באמצעות חימר. חומר גלם נפלא שאיתו ניתן להפוך כל השראה וחלום למציאות.

את סדנת החימר אנו מלווים יחד עם מדריכים ומדריכות מיומנים, ומלווים את ילדיכם בפיסול וביצירה, וכן עם הפעלות צביעה המאפשרות להם ליהנות מזמן איכות שעם סיומו היצירה היא כולה פרי יצירתם.

את הסדנאות ניתן לערוך לאירועים פרטיים, כהפעלה למסגרות חינוכיות, באירועים ציבוריים וכן לקבל חבילת סדנאות יצירה המלוות אירועי הפנינג.

הפעלות יצירה עם סינרקידס

אופי הפעילות

היצירה באמצעות החימר היא לא עוד הפעלה נהדרת לילדים, כי אם מומלצת במיוחד. המגע עם החימר ובמיוחד בגילאים צעירים, מסייע בגיבוש המוטוריקה העדינה. היא מפתחת את היצירתיות, ומאפשרת לילדים לייצר סביבה להביע את עצמם ואת היצירה שלהם, תוך שהם רואים אותה הופכת למציאות הלכה למעשה.

במסגרת סדנת יצירה בחימר לילדים של סינרקידס, צוות המדריכים ילמד שיטות פשוטות אך יעילות ליצירה באמצעות חימר, ויראו כיצד ניתן לנצל את תכונות החימר לשלל תצורות יפהפהיות.

וכמובן שלא ניתן לפסל בחימר מבלי להקשיב את הזמן גם לצביעה.

הנאה צרופה וכיף גדול להורים המתבוננים מן הצד.

עמדות יצירה לילדים
עמדות פוך לילדים

שילוב פעילויות יצירה נוספות

סינרקידס מתמחה בהפעלות לילדים ומציעה עוד מגוון רחב של סדנאות יצירה לילדים הנעזרות בחומרי גלם שונים ומשתנים.

המומחיות שלנו באה לידי ביטוי בבניית ימי כיף לילדים, ולצד הסדנה לפיסול בחימר לילדים, תוכלו לשלב מגוון רחב של עמדות סדנה נוספות לרבות שזירה בחרוזים (תלוי כמובן בגיל ולא פתוח בפני פעוטות), יצירה בגבס, הכנת עפיפונים, הכנת נרות ועוד.

כמו-כן ניתן להזמין סדנאות ייעודיות לבנות דוגמת סדנת קליעת צמות, סדנת איפור ועוד.

משמחים ילדים (וגם את ההורים) למעלה מ-20 שנים

הניסיון הרב שלנו בהפקת אירועים לילדים מאפשר לנו להבטיח כי בכל אירוע ואירוע יהיו חיוכים מכל עבר. קשה להסביר במילים עד כמה הדבר מתגמל. לראות כיצד יצרנו יום שכולו הנאה.

את שירותינו אנו מספקים למעלה מ-20 שנים, ופועלים מול מגוון רחב של מסגרות החל מאירועים פרטיים, דרך בתי ספר, ועד לקייטנות וחברות המבקשות לייצר הפעלות עבור ילדי העובדים.

בכל שאלה, צרו עמנו קשר ונשמח לשוב אליכם בהקדם.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם