סדנת יצירה בחרוזים לילדים

תסמכו עלינו, אפשר להעביר כך שעות על גבי שעות. יצירה עם חרוזים המאפשרת ליצור שפע של צמידים, שרשראות ועד לציורים נהדרים.

בסינרקידס אנו שמחים להציע לכם דוכן הפעלה ליצירה באמצעות חרוזים לילדים. ההפעלה מתבצעת יחד עם מדריכים ומדריכות מיומנים בעבודה עם ילדים, ומייצרת סביבה יצירתית ומלאה בהשראה.

הילדים והילדות ילמדו שפע של טכניקות עבודה עם חרוזים, שילובי צבעים וכמובן שיצאו עם שלל נאה הביתה שתמיד כיף להשוויץ בו (שהרי אין כיף ממעשה ידינו).

הפעלות יצירה עם סינרקידס

אופי הפעילות

חרוזים הם קישוט נפלא המאפשר לנו לשלב בין שלל צבעים שונים ובכך להפגין את היצירתיות שלנו, את הטעם האישי שהוא כולו שלנו.

במהלך הסדנה נלמד לייצר מגוון רחב של יצירות באמצעות חרוזים הרבה מעבר לשרשראות וצמידים. הבנים שבחבורה ישמחו לגלות שהם גם יכולים לייצר לטאות ושלל פריטים מרהיבים ומדליקים עם חרוזים.

לצד זאת, מי אמר שחרוזים לא יכולים להוות כחומר גלם נפלא במלאכת הדבקה ויצירה? נערוך גם מגוון ציורים המיוצרים באמצעות הדבקה עם חרוזים, ובקיצור – ממתינה לנו פעילות ענפה וגדושה בכל טוב 🙂

עמדות יצירה לילדים
עמדות פוך לילדים

מגוון פעילויות יצירה נוספות לבחירה

אם חיפשתם אחר הפעלה שתלווה את הילדים והילדות לאורך כל היום, הרי שאנו כאן כדי להציע את שירותינו. סינרקידס מתמחה בהפקת סדנאות יצירה לילדים ויש לנו לא מעט אפשרויות נוספות להציע.

סדנת יצירה בחימר לילדים, סדנת בניית עפיפונים, סדנאות בישול, סדנאות פיסול באמצעות גבס, סדנאות עיסת נייר ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

למעוניינים בסדנאות יצירה ברוח חגי ומועדי ישראל, אפשר גם אפשר! ניתן לערוך סדנאות המותאמות לסמלי החג, ובכך לשלב פעילות המנחילה ערכים וידע באשר למסורת ישראל.

סינרקידס - למעלה מ20 שנות פעילות

הפקת אירועים לילדים זה אנחנו. בסינרקידס אנו שמחים להציע שירות הנסמך על 20 שנות פעילות, 20 שנים במהלכן למדנו כיצד לבנות אירועים שמעלים חיוך ומבטיחים הנאה צרופה.

אנו פועלים בשיתוף עם לקוחותינו כדי לבנות פעילות המותאמת במדויק לאירוע, ונשמח ללוות גם אתכם בהפקת אירוע בלתי נשכח.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם