סדנת ציורי גוף לילדים

סדנה פעילה ויצירתית במיוחד עם שפע של ציורי גוף ופנים. מתאימה לילדים ונוער, ומאפשרת הבעה יצירתית וקישוטים שפשוט עושים את הילדים מאושרים.

ההפעלה על-ידי סינרקידס מתבצעת עם מדריכים ומדריכות מיומנים ומקצועיים. אמנים ואמניות בעלי ידע והנחיה בשלל ציורים ו'טריקים' מדליקים שיכולים להפוך לעיטור נפלא על הגוף.

סדנה המאפשרת הבעה אישית, יצירתיות ומקוריות.

הפעלות יצירה עם סינרקידס

אופי הפעילות

הסדנה מתאימה למגוון אירועים החל מימי הולדת פרטיים, דרך הפעלות בית-ספריות וכן עבור גופים נוספים (דוגמת קייטנות) ועד לאירועים ציבוריים כדוכן פעיל להפעלת הילדים והילדות.

במסגרת הסדנה מקבלים המשתתפים הדגמה של ציור עם מגוון צבעים וגוונים שונים. הסדנה נעזרת באמצעי ציור המאפשרים ציור חופשי, וכן בחותמות ושלל תבניות קיימות המקנות את האפשרות ליצור ציורי גוף מדויקים לבחירת הילדים.

סדנה פעילה וחווייתית המשלבת בין ציורי גוף (כגון דמוי קעקועים זמניים) ועד לציורי פנים המאפשרים גם לשלב את הסדנה במסגרת בואו של חג הפורים.

עמדות יצירה לילדים
עמדות פוך לילדים

מגוון סדנאות נוספות לבחירה

סינרקידס מתמחה בהעברת סדנאות יצירה פעילות לילדים ומציעה מגוון עשיר ורחב של אפשרויות להפעלות לרבות פיסול באמצעות גבס, פיסול באמצעות חימר, יצירה עם חרוזים, קליעת צמות, הפעלה להכנת נרות צבעוניים ועוד מגוון אפשרויות.

ניתן לבחור בסדנת ציורי גוף לילדים או במספר סדנאות פעילות במקביל, ובכך לייצר פעילות שוטפת לאורכו של כל היום.

את הסדנאות אנו מציעים לשפע של אירועים החל מאירועים פרטיים, דרך הפעלות בית ספריות ועד לאירועים ציבוריים המופעלים על-ידי העירייה למען תושבי העיר.

סינרקידס - למעלה מ20 שנות פעילות

אנו בסינרקידס מתמחים בהפקת אירועים לילדים, ועושים זאת באהבה גדולה למעלה מ-20 שנים.

בפניה אלינו לא רק נציע סדנאות והפעלות לילדים כאלו ואחרות, אלא את האפשרות לבנות באופן אישי ופרטני את הסדנה וההפעלה כך שיתאימו במדויק לרצונכם ולאופיו של האירוע הקרב ובא.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם