עמדת טניס שולחן לילדים לאירועים

רוצים להוסיף אווירה קיצית וספורטיבית לאירוע הקרב ובא? אנו בסינרקידס נשמח להציע לכם את האטרקציה המושלמת למסיבה: עמדת טניס שולחן שתוסיף המון רוח ספורטיבית, חיוכים, התרגשות וכן גם קצת תחרותיות 🙂

 פתרון מושלם להורים שמחפשים להוסיף אלמנט ייחודי ואטרקציה פעילה ליום המיוחד של ילדיהם; אירועי טניס השולחן שלנו מלווים יחד עם מדריכים מיומנים שיודעים כיצד להנחות את הילדים, להעביר את התחרות ברוח נעימה ומהנה והכי חשוב לשמור על אווירה כיפית וקלילה

מגוון של עמדות אטרקציה ספורטיביות לילדים

אטרקציה מושלמת לכל אירוע

טניס שולחן, המוכר גם בשם פינג פונג, הוא יותר ממשחק – הוא דרך נהדרת לעודד ספורטיביות, לשפר תיאום עין-יד ולשלהב את הילדים לעשות קצת כושר, מה רע? כולם מרוויחים! (וצ'ופר שהורים רבים אוהבים: הילדים ילכו לישון מוקדם באותו ערב). מדובר במסחטה של אנרגיות! בהתחייבות.

שולחנות הטניס שולחן שלנו יגיעו על-ידי הצוותים של סינרקידס, וילוו עם מדריכיםש ישלהבו את החבר'ה הצעירים באווירה ספורטיבית במיטבה. השולחנות מגיעים בהתאמה למגוון גילאים לילדים, ויבטיחו משחק בטוח עם ציוד בגודל המתאים בדיוק לצעירים. ללא קושי ועם מקסימום הנאה.

עמדת טניס שולחן לילדים
עמדת הפעלה לילדים ונוער

בטיחות במקום הראשון

בטיחות הילדים שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו.

המטרה שלנו היא שהאירוע כולו יעבור עם המון חיוכים, בכיף ובהנאה.

לצד העובדה שהמדריכים של שולחנות הטניס מוודאים שהרוח הספורטיבית נשמרת ושהמשחק הוא על-פי כל הכללים, הם גם מתפקדים כאנשים השומרים על בטיחות ילדיכם ושמוודאים כל העת שכללי ותקנות הבטיחות נשמרים בקפידה.

הקמנו את סינרקידס לפני 20 שנים כדי להעלות חיוך על פניהם של ילדים. בטיחות היא אחד מן היסודות החשובים ביותר לכך.

הורים התרווחו לכם בכיף, תנו לנו לעשות עבורכם את כל העבודכה

באירועים לילדים, אנו מעמידים בראש סדר העדיפויות שלנו את רוח היצירה, החוויה ו… מזעור המשימות ככל הניתן על ההורים. בא לנו שתיהנו!

 בין אם מדובר בשולחן טניס לילדים לאירועים ובין אם במגוון האטרקציות לילדים הנוספות שתוכלו למצוא כאן אצלנו באתר, האירוע כולל הקמה, ניהול העמדה ופיקוח מלא על הילדים, כך שתוכלו להירגע וליהנות מהחגיגה במלואה. 

נשמח לאפיין גם עבורכם אירוע מנצח ומלא באנרגיות חיוביות.

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם