קריקטוריסט לאירועים לילדים

ציורי קריקטורה הם דרך נפלאה להנציח אירוע מהנה ומבדר במיוחד. האופי המצועצע של הציורים וההומור הרב השופע בכל קו וקו ביצירה.

אנו בסינרקידס שמחים להציע לכם עמדת אטרקציה ייחודית ומרהיבה עם קריקטוריסט המצייר את הילדים והילדות באירוע. מזכרת נפלאה לתלות על הקיר ובידור נפלא לילדים כבר בזמן המאורע החגיגי.

סגנונות ציור משתנים

אופי הפעילות

עמדת הקריקטוריסט לילדים ניצבת באירוע וכל ילד וילדה המבקשים שיציירו אותם יכולים להמתין לרגע בו הצייר יצייר את הקריקטורה האישית שלהם על נייר.

פעילות סופר משעשעת ומהנה, מזכרת נפלאה מאין כמוה לקחת מן המאורע החגיגי, ואטרקציה שגם הילדים וגם ההורים המוזמנים ידברו עליה עוד זמן רב.

היופי הטמון בקריקטורה הוא בכך שניתן למסגר אותו ולתלות אותה לאחר מכן בבית. כיף גדול, והשקעה מרהיבה לאירוע.

אנו נעזרים בציירים וציירות מוכשרים, ושמחים להציע את טובי הקריקטוריסטים לילדים.

עמדות יצירה לילדים
עמדות פוך לילדים

מתאים למגוון אירועים

קריקטוריסט לילדים באירועים יכול להתאים לאירועים פרטיים דוגמת חגיגות יום הולדת, לאירועים ציבוריים ובהם מעוניינים לייצר שורה של דוכנים ואטרקציות שינעימו את זמנם של המוזמנים והמוזמנות, ועד לימי כיף לעובדים עם ילדיהם; צייר שכזה יכול בהחלט להותיר רושם רב בקרב העובדים ולהעיד על מידת ההשקעה של החברה בעובדיה וילדי עובדיה.

אנו דואגים גם להתאים את האטרקציות בהתאם לאופיו של האירוע, ובשיחה עמנו נוכל לאפיין אתכם את האטרקציות השונות ולבנות עבורכם חבילה מנצחת.

הפעלות נוספות לילדים

הפעלות לילדים יכולות לנוע סביב מגוון רחב של עמדות אטרקציה שונות.

עמדת הכנת סבונים לילדים, פיסול, הכנת עפיפונים, ציור על גבס, תחרויות נושאות פרסים ועוד מגוון של דוכנים.

למעשה, כל דוכן בו תחפצו אנו מאמינים שתמצאו כאן אצלנו בסינרקידס 🙂

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם