הפעלה ליום הולדת 8

רוצים לשדרג את היום הולדת הקרב ובא?

הילד או הילדה כבר עוד רגע קט בני 8? אנחנו סמוכים ובטוחים שההתרגשות כבר בעיצומה 🙂

אנו בסינרקידס נשמח להציע לכם מגוון ע-נ-ק של פעילויות לילדים ליום הולדת 8 עם מפעילים ומפעילות מיומנים ומנוסים, עמדות אטרקציה תחרותיות ושלל אפשרויות שיבטיחו לילדיכם (וגם לכם!) יום כיף בלתי נשכח.

זוהי בדיוק המומחיות שלנו

מגוון של הפעלות ליום הולדת 8 לילדים בסינרקידס

הופכים כל יום הולדת למסיבה פעילה

למעלה מ-20 שנים שזה מה שאנחנו עושים, ועושים זאת מכול הלב.

בסינרקידס נהפוך גם מסיבה שמתקיימת בחצר הבניין למסיבה עמוסה באטרקציות שמתאימות בדיוק להפעלות יום הולדת לילדים. אנו עובדים באירועים בכל היקף, החל מאירועים פרטיים ומצומצמים ועד לפעילויות בית ספריות מרובות משתתפים.

איך עושים את זה? הכל מתחיל קודם כל בהתאמה אישית לילדכם / ילדתכם.

מיהו הקהל שלנו? גם ילדי בני 8 מביאים איתם תוכן שנכון יותר לעולמם הפרטי. האם זוהי מסיבת יום הולדת כיתתית? או שאולי יהיו גם משתתפים בוגרים יותר? או צעירים יותר? כולם ככולם ראויים לחגוג ולהיות חלק בלתי נפרד מהשמחה. ובשיחתכם איתנו נדע לענות על כל שאלה ולהעניק לה את הפתרון המתאים ביותר.

לצד עמדות אטרקציה תחרותיות ועמדות משחק, אנו מתמחים בהרמת הצגות לילדים בכל תנאי שטח, כאלו שיסחפו את כולם ושמתאימות בדיוק למנעד הגילאים.

ילדים חוגגים
סדנת יצירה לילדים

אילו הפעלות אנחנו מציעים?

בחיפושכם אחר הפעלה ליום הולדת 8, לצד בלונים וקישוטים נוספים, תמצאו אצלנו עמדת כדורסל אלקטרונית ועד לעמדת רובי לייזר טאג שיכולה להכניס את הילדים הישר אל תוך אווירה תחרותית. ובהערת אגב, לא סתם בחרנו בלייזר טאג, שכן פיינטבול וילדים בני 8… ובכן לא היינו רוצים שיכאב למי מבין המשתתפים (וגם לא להורים שעומדים מן הצד ולפתע חוטפים כדור צבע בהפתעה).

תוכלו למצוא אצלנו עמדות ביוטי לבנות עם קליעת צמות, עמדות איפור, קישוטים נהדרים ונפלאים לציפורניים וזה רק על קצה המזלג.

לצד כל אלו, אנחנו גם מביאים איתנו ציוד לשפע של משחקים ותחרויות זוגיות (וכן גם משחקים שתמיד כיף לשחק בהם בתורות) – משחקי אקס בוקס, מתנפחים לאירועים, שולחנות משחק כמו הוקי אוויר או משחק פינג פונג ועוד.

הילדים שלכם אנרגטיים? אל דאגה – אנו נדאג שהם יחזרו הביתה שמחים, עייפים והישר אל המיטה 🙂

שנגשים גם את החלום שלכם?

השאירו לנו פרטים, התקשרו או כתבו בוואטסאפ, אנחנו כאן בשבילכם